penkithän lähti irti lähes uskomattoman nätisti, huomattavasti vaikeempi projekti oli putsata ne pumpun ja anturin luukut, toivoin kyl että pumppu ois herännyt henkiin ku sitä koputtelee mut ei antanut kyl minkään laista elonmerkkiä
ens jaksossa koitetaan syöttää pumpulle suoraa virtaa akusta että näkee onko se nyt pumppu vai joku muu osa ennen sitä rikki, polttoaineanturilla oli vähän huolestuttavan näköstä korroosiota yhdessä johdossa mut haluaisin uskoa ettei se voi estää koko pumpun toimimista JOS siinä ois jotain vikaa
>>59354miks se pitäis taas kasata ku sain just purettua