No.58065
>>58062Krapu loppuu -> mental damage fixed.
Maailma on ihmeellinen.
No.58069
>>58067Se alkaa…
Ite tajusin, että krapula jatkuukin vielä. It was Hankala-krabu.
No.58070
>>58068Johtaja
>>58069Samipiirakan tarve kriittinen
No.58071
>>58069Vanhuus iskee
>>58070Samipiirakka korjaa fyysisen ja henkisen vahingon
No.58072
>>58070>>58071Ei samipiirakkaa…
Kävelyä harkitsin.
No.58074
>>58073Oiskohan kumminki sittenkin eka soutu pariin vuoteen
Ollu vaan 1100 euron sisustus soutulaitteena tiellä
No.58076
>>58075Jes!
Jaksoin soutaa yhden kilometrin. Ens kerralla sit kaks. Vitoseen asti grindi ja siitä sit rutiini. Katoin kanssa juoksulenkkiä, jota vois alkaa ulkona vetämään.
Kävelymatolla sit ne 12km setit yhä, kun hullukaan ei jaksa kahta tuntia ilman viihdettä.
No.58080
>>58078Ensin juoksu mäyrälle ja rapulassa takas juoksu
>>58079Vielä parempi ois semmonen missä on dynamo, jos poljenta lakkaa niin sähköt menee
No.58081
>>58079Suosittelen
>>58080Hyi saatana
Mieluummin krapulassa pitsaa
No.58089
>>58085Ei sitä vielä tiedä jos somppukin on aktivoitunut
>>58086Koko paketti
No.58094
Juon nyt portti_kahvia
>>58092Pitäs nukkua muttei voi
>>58093Oikeesti dee..
No.58097
vietiin nää sun tikkaat hevon helvettiin, sori siitä t.post
>>58096valopää tarvii aurinkoa latautumiseen
No.58099
>>58097Onko kuinka tehokkaat kennot?
>>58098Hyvästi samit.. Tervetuloa vegepiirakat
No.58111
>>58110Jep.
Viikko-ohjelma kevyin ikinä, mutta pitää suorittaa kaks koetta.
No.58121
>>58119Ihan vitun eeppistä harjotella droonisotaa varten räjäyttämällä vasen kinttu vittuun.
>>58120Heitän terävän kiven roottoreiden väliin.
No.58128
>>58127*bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz*
*wooooooooooossshhh*
*rynkkäjynskis*
No.58140
>>58138Kai rukoilit kunnolla niitte puolesta.
>>58139Tukehtuuko joku unissaan tyynyyn?
No.58141
>>58140Kyllä on ihan luonnollinen poistuma.
Aamulla selviää onko kaksi Boromiria vai lähteekö yksi jahtaamaan urukhaita suoraan kuljua kohti, mutta taitaa vain kaksi hobittia jatkaa mordoriin asti
No.58146
>>58145On kyl viimesen päälle juhannuskelit.
Toivottavasti siel etelän-kipittäjillä on yhtä nautinnolliset.
No.58147
Tänään pitää mennä sushi-ravintolaan syömään buffetista. Mummun synttärit jee jippii.
>>58146Ikkunasta kun katsoo niin näyttää se ehkä yöllä vettä sataneen.
>>58145Pyörällä ravintolaan keli, ei mikään paha.
No.58148
kuningas escortaTTU
>>58145>>58146tommonen semi viilee pilvinen, varmaan 10c kuitenki
>>58147SUPER ansaitut jahka viimesetki lyllertäjät pääsee perille
No.58150
Kävin hakeen kaupasta tarvikkeita että saa ton työputken ainakin alulle ja perään löin bataatit ja possunpalat uuniin.
>>58148Tääl oli aamulla -2c ku heräs ja lunta joku 10cm.
Ois ollu pojilla kiva lähtiä kipitteleen tuoreella lumella.
>>58149Mähän sanoin, juhannuskeli.
No.58154
Vodka, sauna ja lippujen varailu lomaa varten.
Niistä on lauantai tehty.
>>58153Oliko lopputulos nyt se että
>tadaa: jätti osallistumasta terveyssyistä>kunkku: keskeytti suorituksen>siido: poljettiin suohon>kokkeli: pääsi maaliin voittajana No.58157
>>58155GG WP
Ehkäpä ne ansaitut on kerranki oikeesti ansaittu.
>>58156Ei paha, hankala kävelee ton kuukaudessa.
No.58162
>>58161Mut myö mennää…!
Mie en tosin lähe mihinkää, ku elokuussa on veronpalautukset ja venetsialaiset, mutta työ voitte kyl mennä
Ja työ meetki
No.58169
Amen. Peace. Ghost.
No.58170
>>58161eri jengissä
>>58167miks syödä jotain myrkkysieniä ku jokirannasta saa turvalliset eväät
No.58171
koko perheellä aiottiin kattoa Kankkulan Kaivo (
https://www.imdb.com/title/tt0053984/) :D
ideoita millä vaimentaa kova ääninen zzz n.5m etäisyydeltä vastaus.com
menee koko elokuva muulta perheeltä ohi `-m-
t väsynyt
No.58173
>>58171>ideoita millä vaimentaa kova ääninen zzz n.5m etäisyydeltäHeitä sitä terävällä kivellä.
Jos pääset lähemmäs niin:
>poista uhr- siis kohteelta sukat jalasta>asenna kohteen omat sukat hänen suuhunsa>varmista riittävän syvä asennus polkemalla kantapäällä kunnes kuorsaus loppuu No.58187
>>58185Tää on erittäin tummaa paahtoa ei sovi juhlamokka homoille.
>>58186Ketunkusen haju herätti.
No.58198
>>58197verenpainelääkkeitä haluat tarjota
en tiedä edes että miks, ku oon niin lepponen äijä kuin olla ja voi ja silti paine on sillai +130 ja pulssi aina ahdistuessa yli 90, että en tiiä minkätakia ne nee puskee kokoajan päälle että pitäs hoitaa
En mie … tosin ikinä sano hoitsulle että ei, että siinä taas saatettiin hoitsua saattaa… Saattaa tosin että ei sitä varsin hoitsua saatettu.
Jos kaikki menee oikein niin pari kesää nii on häät. Enhän mie tiiä, mihinkä vittuu mie oon taas sotkeutunyt.
Vappuna huollan autoa saatana.
No.58199
>>58196lupasin etten enää ikinä tuu häiritseen
>>58197en höpötellyt juutalaisista ja arjalaisista nii sain luvan jatkaa tällä realmilla
No.58207
>>58206kävin hakeen lisää ajoneuvoja kesän rientoihin
laitteen kunto ja laittomuus tarkastettu
testiajolle, jo ei musta kuulu kohta nii räjähdin tai jotain
No.58210
ei ihan top spiidiä saanut kellotettua ku akku uhkaa loppua turbo vaihteella mut jotain 38km/h se tais näyttää
matkahuollon tunarit pitänyt laturia 7h panttivankina jossain sääks-kartano välillä nii ei pääse lataankaan tota
>>58208seuraava hankinta on kuuraketti
>>58209siirryin just kaidalle polulle
No.58215
mikään ei räjähtänyt ku löi laudan laturiin joten oletettavasti osasin valita oikean laturin
samalla tarkistin pohjapanssarin alle miltä konehuoneessa näyttää ja hyvältähän se pääosin näytti, netin juorupalstat tosin oli oikeassa siitä että kiinalaisten vesitiiveysluokitukset on vähän löyhemmät ku sivistysmaissa ja panssarin saumoissa oli vaan siellä täällä jotain kuivahtanutta massaa, heitin omat silarit sisään ja kannen umpeen
>>58213ei löydy dataa mut voinemme verrata kyseistä toimintaa vaikkapa lainelautailuun joka kuluttaa 2-300kcal/h eli on energitaloudessaan kävelyyn verrattavaa aktiviteettia
No.58217
>>58214Vara-akku selässä
>>58215Doubt
No.58219
>>58217jaa nii sun mielestä sillä on muka jotain eroa seisooko tuulivoimalla kulkevan laudan päällä vaiko sähköllä kulkevan
>>58216alappa työttömäks
No.58220
>>58218Ei kettuja
>>58219Se ois kyllä kiva ammatti
No.58222
>>58219Tossa kuninkaallisella mökillä kun on kattonut yrityksiä seisoa vedessä olevan laudan päällä nii on kyllä näyttänyt paljon raskaammalta ku rullalautailu
pitääkö rullata kasin aikaa klubille nii tulee testattua?
No.58223
>>58222siitä puuttuu se tuulihomma että pääsis liikkeelle
klubi vois ainaki olla mut kattoo nyt tuunko millä vekottimella että toi uusin tulokas sais ladattua kunnolla ja tutustua rauhassa uuteen kotiin
No.58226
>>58224rupesin just pilaan jonki sortin kana paella wok juttua, lasketaan kalorit kohta
>>58225mulla ei oo noin montaa työpäivää edes koko ens kuussa
No.58228
>>58226Kannattasko vaatia enemmän nii jää tuo kotona makaaminen, erinäinen harrastaminen ja elämästä nauttiminen vähemmälle, kuten minulla.
>>58227Makkispekkikset jo uunissa.
No.58229
>>58227tuleepa yllättävän diet
760g kana
100g riisi
450g wok
varmaan ananaksen mehua ja vettä riisin turvotukseen ku ei mulla ollutkaan valkkaria
maustetta
~1300g
~1300kcal
eli 100kcal/100g
>>58228kai siellä on johtajan ovella jo ruinaajia jonoksi asti nii em mä
No.58230
>>58223Haihaii joskus kasilta himassa kun oon wingman tänää
>>58224Leivoppa ittes hirtee
>>58225Sigma hioja setit
Ittellä 84h/8d ku olis tullut megamassit jos olisivat antaneet olla olematta huomista vapaalla vaan ei
No.58231
>>58228Peisetti
>>58229Mitä kevytriisiä oot ostannu ku itte kahtonnu riisuja niin nissä lähes aina yli 300kaloria per 100g
No.58233
>>58231ku laittaa vaan 100g nii tulee vaan +300kcal pöperöön lisää
tossa sen funktio oli vaan että se imee itteensä suurimman osan reseptin nesteistä ettei lautasen pohjalle jää sellasta lihas-/kasvisneste liejua
No.58246
>>58245kysyin nyt ja olin ihan jäljillä ja kaivelinki jo yöllä sopivia komponentteja kiinasta
grokki tosin sanoo että voisin yhdistää polttimot kytkimen kautta suoraa usb varavirtalähteesen mut internetin palstat kyl tuntuu olevan sitä mieltä että ei onnistu ku pienet polttimot syö nii vähän virtaa että noi varavirtalähteet ei oikein osaa pysyä hereillä
No.58250
>>58249aika lailla viimesenä vaihtoehtona noi lyijyakut ku ärsyttävä ladata, plussana se että halpoja ja ainaki toimis
atm kiinnostelee tollaset kameroiden ulkoset lisäakut missä usb in/out josko ne toimis eri tekniikalla ku perinteiset varavirtapalikat, miinuksena se että kalliita
No.58254
>>58252Peisetti
>>58253Niin muuten taitaa olla. Ei ookkaa enää niitä pentin nokia 3210 akkuviritelmiä. Tee ladattavista paristoista joku ebin viritelmä.
Jaa kai sitä pitää pikkuhiljaa reeneihin lähtiä.
No.58256
veetilauta kulkee 45km/h
5km matkalla kulu 1/6 pykälää akkua jos vetää kaasu pohjassa tai 0/6 pykälää jos vetää 25km/h
>>58254ladattavat patteritki harkinnassa
>>58255kattoo nyt mitä vappuna keksii vai keksiikö mitään
No.58258
3/17
31h
Eilen vielä sanoin ettei vielä alkais keuliin ylitöiden kanssa, mut pitkäksihän nää päivät menee pakostakin.
>>58241Megamassi-prot mestoilla.
No.58259
>>58257ei oo mopo ku kevyt sähköajoneuvo ku ei ylity 25kg raja
ja toi top speed saavutettiin ajamalla myötätuulessa alamäkeen kaverin antaessa vauhtia jos poliisi kysyy
eco🍃 moodi on rajoitettu 25km/h nopeuteen eikä kyseistä moodia ole mahdollista vaihtaa
No.58261
>>58258Katotaan unia sit ens viikon keskiviikkona, ne lentoliput grindataan takas asap mukisematta
>>58259Jääkö Matilda nyt ihan turhaksi
No.58264
>>58263en oo ikinä sanonu noi!
>>58261Matilda elää muistoissa päivittäin
Terhi Terässiipeä pidetään panttivankina ku lähti nii halvalla mut jospa toiki pääsis pian liikkeelle
vielä nimeämätön veetilauta oli vähän tollanen ¨ku halvalla sai¨ löytö mitä perustelin vähän sillä että ei voi omistaa toista pyörää vieraille ja toi on ihan kätevä ottaa mukaan ku menee vieraisiin ja jos on liian uupunut ettei jaksa pyörällä mutta myös liian k*nnissä rattiin nii tolla voi huristella vaikka maailman ääriin
No.58266
>>58265vaiha nimi!
ei oo varaa alkaa täys pyöräpääks
No.58269
>>58267simulaatio rakoilee
>>58268paha saa aina lopulta palkkansa
No.58275
>>58273Joko on täysi VAPPU AATTO FIILUS?!
>>58272Etippä VAPPU heila hieromaan munaas.
No.58276
>>58275Emt
Mietin jäiskö kotiin hikkyilemään vai keksiskö jotain.
No.58282
>>58280Kalja pitäis kyllä vaihtaa viinaan.
>>58281Sienet on hyviä. (ei huumesiänet)
No.58283
>>58281glommasitko koko pellin ykösel?
>>58282vielä parempi ois jos patikoisitte poikien kaa jonnekki laavulle juomaan sitä viinaa
No.58290
>>58286Kotio juomaan kaljaa ja kattomaan raveja.
>>58287Tein taas semmosen himoläskipiirakan notta taraa söis tätä ainaki 2viikkoa.
No.58291
>>58289Sori siitä.
>>58290Tää mutta nyt ei juoda enempää vaan kaheksalta alkaa 12km kävely.
No.58292
4/9 mutta nyt joutuu takas omiin hommiin huoh
Jellonakirje postissa vappuyllärinä
>>58287Eläimet
>>58288VITTU
No.58294
>>58291Onse noheva kloppi.
>>58292KKK = KuperKeikkaKokkeli
No.58296
>>58295Äkkiä pankoille kohta mennään jo taas
ootko meikä ku meilläki lähti pikku kydyt ja nyt on vettä kolmessa kerroksessa ku lähti
No.58297
>>58296Postaan jo peiton alta.
Ei tainnu olla mikään ihan pikku kyteminen jos sitä vettä sai lotrattua kolmeen kerrokseen.
Mun tapauksessa riitti että kävin sammuttaan pumpun ja jäähdytin punahehkuset laakerit vedellä ennenkä räjäyttää koko ex-hallin huitulan vittuun.
No.58299
>>58298Vitut ne mihinkään räjähdä ku ne vaihetaan huomenna uusiin, irrotin moottorin kytkennät ja sulakkeet.
Piti nopeesti saaja vaan viilenee ennenkä räjähdysvaarallinen tila muuttuu vaarasta todellisuudeksi.
No.58306
kanatsydeemin loput uuniin
huomenna nachopelti tai tortillat
>>58303missä sit nukut ku makuupussiki on poltettu ja ei jaksa asentaa lakanoita
No.58311
>>58309muistappa juoda vettä ettei aamulla löydy pedistä neste hukka
>>58310outo ukko
No.58315
Ekat eväät naamassa, sit hetkeks jalat pöydälle ja silmät kii.
>>58313Liotin_nistelily on kyl sub 60äö harrastuksia, en ymmärrä millaiset ihmisrauniot sellaista harrastavat.
Tehokas.
Seuraavaks lenkille raittiiseen ulkoilmaan.
No.58317
>>58315Onneks saa olla ulkona koko päivän
>>58316Käyppä vetää viikon lyllerrykset pankkiin ku krapula kuitenki vie pankoille
No.58319
>>58317Parin kilsan pikalyllerryksen vois käyrä ennen kaljottelua.
>>58318Meeppä sisälle.
No.58320
>>58318NussiMAS
>>583198x pikakävelyä
No.58324
Kevään ensi shortsijuoksu, puistodenut ei tiedä tätä nautintoa
>>58323Monta Samipiirakkaa /?
No.58333
Yhen kaljan vaan otin
X10
No.58338
>>58332Klara vappen
Itellä oli vissiin ylivilkkaus yöllä
No.58339
Oon aivan splinter cell ku kyyristelen välikaton kautta labratilojen yli ja pystyy samalla tirkistelee proffia salaa kattoikkunoista
>>58338Hulluus yrittänyt viestittää keskellä yötä
No.58351
skuutilla pääsi eilen reippaasti yli 20km, varmaan 23-26km
akkuaki jäi vieläki jonki verran, ehkä joku +5km menis
>>58349oikeudessa päihtymistila yleensä alentaa korvausvelvotteita
No.58353
nachopelti saateltu uuniin
>>58350villin lännen pelastaja+pränksteri
>>58352noihan on muutenki mitotettu lasten mukaan nii aikusen miehen kerta-annos on vähintäänki 2
No.58362
6/9 72h ja kakkos shortsilenkki
meneekö viljami jo tänään ovi
>>58360Pistäppä kasilta vaikka mun piti kyllä mennä ajoissa nukkuu tänää
No.58363
>>58362en mää oo menossa aikasin nukkuun virhe
lähtenee jahka uppiutuu
5-30min
https://cytu.be/r/DJ33ppisin No.58365
https://cytu.be/r/DJ33ppisinaaresaari seikkailu animaatio (1988)
upannut: 20%
No.58366
6/17
74h
Välillä vähän lyhyempi päivä että jaksaa huomenna taas painaa tappiin asti
Kaljan status: auki
>>58362Niukasti ohi.
Huomenna 90h täyteen ekalta viikolta.